Intrebari si Raspunsuri

Întrebări frecvente

1. Aveți un showroom unde pot să văd mobila cu ochii mei? 

Nu avem un showroom fizic. Dar, puteți să ne contactați și vă vom ajuta cu orice putem :)

 

2. Putem alege și alte culori decât cele prezente pe site? 

Dacă există opțiuni de selectare pentru produsul listat pe site, atunci puteți alege mai multe culori. În josul paginii mobilei, există o poză cu variantele de tapițerie posibilă din piele, variante de lemn sau alte combinații. Ne pare rău dar dacă o anumită culoare a unui produs nu este pe site, atunci înseamnă că nu îl vindem în acea culoare.

 

3. Există vreo posibilitate să comand mobila de o anumită dimensiune?

Noi avem o gamă variată de mobilă și suntem aproape siguri că veți găsi ceva pe dimensiunile pe care le cautați. Cu toate acestea, ne pare rău, dar nu putem comanda mobilă de dimensiuni diferite, altele decât cele descrise sub produs. Spuneți-ne doar ce căutați, poate putem să vă ajutăm :)

 4.  Sistemul de prindere în perete este inclus?

Nu, de regulă nu este inclus. Producătorii nu pot prezice tipul de perete pe care se va monta produsul, prin urmare, elementele de fixare pe perete, de regulă nu sunt incluse și trebuie achiziționate separat

 

5. Realizați proiecte pentru bucătărie? 

Noi putem să vă facem un proiect pentru bucătărie și putem crea un set pentru bucătărie din dulapuri separate. Trebuie să ne trimiteți pe e-mail planul dvs pentru bucătărie sau dimensiunile la landomoldova@gmail.com. Ar fi cel mai bine dacă ne-ați trimite un set pentru bucătărie și culoarea pe care o doriți pentru că prețul depinde de aceste două elemente. Cu cât avem mai multe informații, cu atât mai bine :)

 

6. Care este prețul mobilei?

Toate prețurile produselor sunt scrise lângă acestea. Dacă există opțiuni extra pentru selectarea prețului, acestea se vor ajusta automat, iar site-ul se va reîmprospăta imediat.

Prețurile includ TVA, iar costul livrarii variaza in dependenta de domiciliul Dvs.Produsele sint livrate până în fața casei (locul unde poate ajunge masina).

 

7. Cât durează livrarea? 

Durata medie de livrare este înscrisă sub fiecare produs separat. Fiecare produs are un termen diferit de livrare pentru că produsele sunt făcute de producători diferiți.

 

8. Oferiți garanție mobilei dvs?

Toate produsele primesc garanție 24 de luni. Dacă se întâmplă ceva, nu vă vom lăsa la greu :)

 

9. Ce înseamnă garanția de primire a banilor înapoi 14 de zile?

Puteți să returnați comanda timp de 14 zile, de la ziua în care ați primit-o și veți primi banii înapoi în totalitate, dar mobila trebuie să fie pusă în pachet exact așa cum ați primit-o.

 

10. Cum pot să plătesc pentru mobilă?

Există mai multe metode de plată din care puteți alege: transfer bancar, plata cu cardul bancar, la livrare sau in rate. Plățile prin transfer bancar trebuie să fie realizate cu câteva zile înainte de livrare. Șoferul nu are voie să lase mobila la cineva care nu a făcut plata în totalitate.

 11. Oferiți serviciu de montaj?

Produsul se livrează demontat și este însoțit de accesorii și instrucțiuni de asamblare.In caz cand solicitati montaj trebuie sa ne informati preventiv.

Pentru costuri de montaj, contactati centrul asistenta la 060 704704.

 

12. Cum plasez o comandă?

Puteți plasa o comandă pe site sau trimițându-ne un e-mail la landomoldova@gmail.com cu numele dvs complet, adresa de livrare (inclusiv codul postal), un număr de telefon de contact, metoda preferată de plată, o listă de produse și opțiuni pe care doriți să le includem în comandă. Puteți să ne contactați și la 060 704704 și vom face tot posibilul pentru a vă ajuta :)

 

13. Cum pot să obțin noi informații despre comanda mea?

Puteți să ne contactați la nr de telefon 060 704704 sau pe email la landomoldova@gmail.com cu numărul comenzii(gasiti numarul in mailul de confirmare a comenzii) și vă vom oferi informații despre starea actuală a comenzii dvs și dacă este posibil – o dată de livrare.

 

14. Oferiți și facturi cu TVA pentru companii?

Toți clienții noștrii au o factură TVA.

 

15. Cum pot să-mi anulez comanda?

Dacă doriți să anulați comanda din orice motiv (timp de 24 ore),puteți face asta sunându-ne la 060 704704 sau la landomoldova@gmail.com.

 

16. La ce oră livrați mobila?

Noi încercăm mereu să livrăm comanda la o oră potrivită pentru dvs. Cu cel puțin cu o zi înainte de livrare,vă vom suna pentru a vă informa de sosirea comenzii și pentru a vă oferi o oră aproximativă pentru livrarea de a doua zi. De asemenea, în timpul zilei de livrare, șoferul vă va suna pentru a vă informa de sosirea lui.

 

17. Va livra șoferul mobila în casa mea sau în apartamentul meu?

 Noi vom livra mobila la cea mai apropiată zonă în care putem ajunge cu mașina iar de acolo o veți transporta dvs.

18. Ce fac dacă primesc mobila cu un defect sau cu piese lipsă?

Dacă ați primit o mobilă cu defecte, daune sau cu piese lipsă, vă rugăm să ne contactați la 060 704704 sau la landomoldova@gmail.com și ar trebui să menționați numărul piesei lipsă sau deteriorate potrivit instrucțiunilor. De asemenea, ar trebui să ne trimiteți o poză pe email la landomoldova@gmail.com deoarece noi o vom trimite mai departe la producător. Producătorul este obligat să vă înlocuiască piesa în 15-45 de zile lucrătoare după înregistrarea garanției.

 

19. Ce facem dacă vrem să returnăm mobila?

Dacă vreți să returnați mobila, anunțați-ne (pe email la landomoldova@gmail sau la nr de telefon 060 704704. E important ca mobila să nu fi fost asamblată și să fie încă în cutiile originale. Mobila returnată trebuie sa fie livrata la depozitul nostru. Banii vor fi returnați după ce mobila va fi preluată prin transfer bancar.

 

20. Cum pot aplica un PROMOCODE la comanda mea?

Într-o perioadă cu un cod promoțional activ, puteți aplica codul înainte de a finaliza comanda în sistem și prețul va fi redus cu valoarea corespunzătoare.